Recenzie Wipe-Clean Christmas Activities

Se apropie Crăciunul și încă ești nehotărâtă ce cadou să cumperi copiilor, nepoților sau chiar copiilor celei mai bune prietene? Ei bine, pentru mine cea mai bună opțiune sunt cărțile de la Usborne.

V-am povestit și cu alte ocazii despre aceste minunate materiale de lucru și joacă pentru copiii de toate vârstele, și în continuare sunt de părere că un copil este pregătit să iubească o carte din primul moment, iar cel mai bine funcționează puterea exemplului. Dacă cel mic te vede absorbit de smartphone sau televizor, va prezenta un interes sporit pentru acestea. Dacă însă veți citi împreună povești sau veți lucra cu cărți de activități, pe măsură ce crește, copilul va înțelege că fiecare carte ascunde în ea un miracol. Fiecare carte îți deschide o lume nouă, plină de experiențe constructive.

Dar gata cu poveștile, astăzi vreau să vă prezint cartea Wipe-Clean Christmas Activities pe care domnișoara mea a primit-o cadou de Moș Nicolae de la prietena noastră, Georgiana, sufletul minunat din spatele proiectului Cărțile lui Bibo.

Wipe-Clean Christmas Activities este o carte de activități de tipul scrie-șterge recomandată de editură copiilor cu vârsta de peste trei ani. Din punctul meu de vedere merge foarte bine de la un an și jumătate, cu condiția să fie supravegheați de un adult, căci există riscul de a testa gustul markerului.

Cartea este minunată, plină de activități constructive și interesante chiar și pentru un copil de un an și șapte luni. Cu ajutorul ei, cea mică începe să deprindă tainele desenului, cere chiar ea să îi desenez, apoi mă imită. Cât despre utilitatea cărții, cred că v-aș povesti o săptămână. O luăm cu noi la bucătărie, pitica stă cuminte în scaunul înălțător cu cartea pe tăviță și desenează, apoi șterge, iar desenează, îmi arată încântată ce frumos a desenat/scris, îmi mai arată câte un animal și îmi cere, așa pe limba ei, să îi spun cum se numește, dar cel mai mult o fascinează cifrele (vorba aceea, se vede că are mămica economist) și vrea deja să le scrie, să le citească. În tot acest timp, eu pot să îi pregătesc masa, să o supraveghez, dar să și vorbim, ajutând astfel și dezvoltarea vocabularului.

Cu ajutorul cărții Wipe-Clean Christmas Activities realizez cu fetița următoarele activități:

• Recunoaștem animale și obiecte;
  • Numărăm elementele deja identificate și recunoscute;
  • Învățăm ce sunete scot animalele;
  • Învățăm componența unei familii(mama, tata, copil/pui);
  • Recunoaștem părți anatomice(nas, urechi, ochi, gură);
  • Învățăm activități specifice iernii(împodobim bradul, ne dăm cu sania);
  • Învățăm culori;
  • Recunoaștem emoții;
  • Învățăm cine este Moș Crăciun;
  • Desenăm și ștergem, dezvoltând astfel motricitatea fină;
  • Construim de fiecare dată câte o poveste nouă pe baza imaginilor.

Pentru că ne dorim schimbare și o țară mai corectă pentru copiii noștri consider că este esențial să construim temelia educației, principiilor și umanității lor încă de la cele mai fragede vârste, iar acest lucru se poate face doar cu răbdare și devotament din partea noastră, a părinților. Educația cea mai corectă se face prin exemplul personal, iar cărțile pot fi un bun aliat al nostru, al părinților, în lupta cu dominația gadgeturilor.

Dacă ți-a plăcut, urmărește-mă și pe Facebook: Jurnal de mamă. Și un share este de folos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *